• Βασιλική Χύτα

Pizza-ομελέτα φούρνου, πλήρες γεύμα!



© Olga Roussou

Πάντα με ενθουσίαζαν οι ομελέτες. Ειδικά όταν είχαν μέσα τους πολλά υλικά. Ακόμα πιο ειδικά όταν έβγαιναν ολόκληρες και δεν «έσπαγαν» κατά την μεταφορά τους από το τηγάνι στο πιάτο. Θέλησα να φτιάξω μία ομελέτα πλήρες γεύμα. Ένα πιάτο δηλαδή που θα περιέχει μέσα υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λαχανικά. Έτσι μου ήρθε η ιδέα! Μία μεγάλη ομελέτα σε ταψί με όποια υλικά θέλω. Κι αφού μπορώ να της βάλω μέσα ό,τι θέλω, γιατί να μην είναι μια παραλλαγή της πίτσας; Κι έτσι γεννήθηκε η pizza-ομελέτα φούρνου.


Σημειώστε υλικά για 6 μερίδες:


· 2 μεγάλες πατάτες βρασμένες

· 6 αυγά

· 5-6 ολόκληρα μανιτάρια

· 1 πράσινη,1 πορτοκαλί και 1 κόκκινη πιπεριά

· 1 ντομάτα

· Τυρί (εγώ χρησιμοποιώ περίπου 200 γρ. φέτα)


Οδηγίες:

  • Σε ένα ταψάκι μετρίου μεγέθους τοποθετώ μία λαδόκολλα. Εναλλακτικά αλείφω με ένα πινέλο ελάχιστο ελαιόλαδο ώστε να μην κολλήσει η ομελέτα.

  • Κόβω τις πατάτες σε λεπτές ροδέλες και τις τοποθετώ στο ταψάκι.

  • Κόβω επίσης σε ροδέλες την ντομάτα, τα μανιτάρια και τις πιπεριές. Τα βάζω διάσπαρτα πάνω από τις πατάτες.

  • Χτυπάω σε ένα μπολ τα αυγά με αλάτι και πιπέρι και ρίγανη.

  • Περιχύνω το ταψάκι με τα αυγά και για τέλος, τρίβω το τυρί.

  • Ψήνω για 15-20’ στους 200 βαθμούς Κελσίου.


Διατροφικές πληροφορίες:


-Με την χρήση λαχανικών μειώνουμε τις συνολικές θερμίδες το γεύματος καθώς ένα μεγάλο κομμάτι θα αποτελείται κυρίως από λαχανικά, 1 αυγό, 1 μικρομερίδα πατάτας και λίγο τυρί.

-Όσα περισσότερα χρώματα έχουν τα λαχανικά μας (πράσινη, κόκκινη, πορτοκαλί πιπεριά, ντομάτα), τόσο περισσότερες διαφορετικές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά θα έχει το πιάτο μας.

-Προσθέτοντας πολλά λαχανικά στο φαγητό πέρα από τις πολύτιμες θρεπτικές ουσίες, αυξάνουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες. Αυτό πρακτικά θα οδηγήσει σε μεγαλύτερο κορεσμό!

NEWSLETTER

Have you unplugged recently?

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • output-onlinepngtools
TALK SHOW.png